Формування у кожного вихованця активної життєвої позиції щодо власного життя та безпеки, озброєння його знаннями та навичками безпечної поведінки вдома, на вулиці та в дитячому садочку, збереження та зміцнення здоров'я, формування здорового способу життя - одне із головних завдань роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу.


Формування відповідального ставлення до власної безпеки має відбуватись на всіх етапах життя людини, а розпочинати його потрібно ще з раннього дитинства. Дорослі (педагоги, батьки) основну свою місію здебільшого вбачають у тому, щоб оберігати дитину та захищати її, але дуже важливо - підготувати її до реального життя, насиченого різними подіями, зустрічами, ситуаціями, іноді небезпечними та загрозливими.

Варто пам'ятати, що дошкільний вік - це період стрімкого розвитку, зростання рухової активності, фізичних можливостей дітей, підвищення допитливості, прагнення до самостійності. За відсутності життєвого досвіду безпечної поведінки це може призвести до того, що виникнення різних, навіть незначних неприємних ситуацій буде загрожувати здоров'ю та життю дитини.


Кiлькiсть переглядiв: 182

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.